Arices Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Hej.. Tror ni the Sims 2 året runt kommer bli bra? Jag har sett ett par filmer och det verkar kul....vad tycker ni vad har ni för förväntnigar...?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Jag vet redan allt som finns att veta om Året runt (nästan). Jag tycker att det är ett av de roligast hittils. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tails_Cool Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Jag undrar bara vad man kan bli för monster eller vad man ska säga.. det var ju en varulv i djurliv. o en vampry i nattliv. zombie i studentliv o alien i orginalet.. så jag undrar vad som kommer ähr näst.. :D Men det verkar väldigt roligt i alla fall. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 En Plant-sim, om man inte är försiktig när man odlar växter blir man en sådan. De måste ha solljus, vatten och kärlek. De har inga andra behov. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arices Skrivet 22 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Ok... men i arbetsliv så har fins det väll inget "Monster" Det första jag ska göra när jag skaffar Sims 2 Å-R så ska jag nog vara jordgubs odlare...... för jag bådde på en bondgård med jordgubbar.... :rolleyes: Vad ska ni göra när ni skaffar det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 I arbetsliv finns det ju servos. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arices Skrivet 23 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 jo men dom är ju inga månster dom ä ju coola :P...... Jo du har rätt.... Lite utanför ämnet men vad tror ni om den sitsta Expantionen som kommer i höst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Undrar vad det kan vara, jag tror inte att det kommer vara något från sims 1 i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arices Skrivet 24 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 (redigerat) jag skulle faktist vilja att det var en stor Expantion med det som fattas från the sims i alla fall simeseter och superstar.....karnse inte making magick....och lite mer kul saker....men den som väntar få se ;) Vi får väll hoppas att det står i Året runt :kung: Redigerat 24 Februari 2007 av Arices Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 De har sagt att det inte gör det men att det står om det nya prylpaketet. Det kanske står om det i boxen till prylpaketet då. Det gjorde det i förra prylpaketet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arices Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Jag har skaffat Sims2 året runt nu.... Fick det den 1a men har faktist inte spelat jätte mycket än.... men har ni några frågor så svarar jag gärna :D Just det.... det står inget on nästa expantion bara om nästa prylpaket man kan läsa om på thesims2.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Om ni har några frogor kan ni fråga mig först, jag har spelat ganska mycket och fick det den 28:e Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg