Bplay Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Jag har själv bara spelat final fantasy men jag får känslan av att dessa två spel har någon slags connection.. hur pass lika är spelen? Någon som spelat båda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Dom är väldigt olika. Men samtidigt har de ju en kontakt tillsammans. Jag föredrar faktiskt Kingdom Hearts före Final Fantasy. Roligt med att blanda disney och ff karaktärerna. (Blir dock för mycket av disney men kan hoppas på att nästa spel blir annorlunda). Stridssystemet är annorlunda och mycket roligare. Miljöerna, världen i säg är ocskå annorlunda (och där slår FF Kingdom hearts). Men är du lite små barnslig och tycker om roliga saker så är Kingdom Hearts kul. Lite mer filosofi och allvar är det Final Fantasy som gäller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alucardo Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Kingdom hearts rockar mer än FF, men FF är bra :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Måste prova det någon dag.. Min pkv ska köpa det så då passar det bra.. men förresten, jag ser inte ettan KH någonstans ;S bara tvåan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg