fuskisfuskis Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 (redigerat) Hejsansvejsan! Ibland har man bara så tråkigt, då är det bra med en rolig sida! (Fast man har ju fuska.se men som sagt omväxling förlänger livet) Mtt lilla länktips är: thesims.se Där är det värt att bli medlem! Det är helt gratis och riktigt roligt! Man kan: -Spela spel! -Läsa/Skriva dagböcker om simmars liv eller kanske om koder -Göra sin egen sim (som folk kan se om dom besöker dej) -Få senaste sim-nyheterna Och Mycket mer! Redigerat 21 Februari 2007 av fuskisfuskis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Jag är medlem sedan länge, det är faktiskt riktigt roligt. Fast jag är inte ine så jätte-mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arices Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Mitt länk tips till alla som vill ladda ner coola grejer är Modthesims2.com Dom har alt från Mode Kläder/Möbler till star wars prylar :P och skysta hus. Dom har alt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Du glömde det viktiaste: Hack och Karriärer mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Jag e medlem men är aldrig inne :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg