pompiri Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 När jag har kommit till B1 ett rum med två händer i röken och har dödat dom och flyttat spegeln som nu lyser på ett gallernät men vet ej vad eller hur jag skall rikta ljusstrålen tacksam för hjälp <_< :bah: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Jag ska hjälpa dig imon men jag orkar inte nu. Sorry^^ Så då har man satt på datorn. Okej. Du ska först ta dig till rummet på andra sidan gallret. Sen riktar du ljuset med hjälp av medli så att Link kan skicka ljuset på en stor staty. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 (redigerat) Edit: Såg inte att han svarade på frågan. Redigerat 22 Februari 2007 av Yoan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pompiri Skrivet 22 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Edit: Såg inte att han svarade på frågan. Jag har krossat tre statyer nu men det händer inget ändå :angry: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Du saka rikta ljuset mot statyn längst åt vänster på kartan. Du måst använda Medli och Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pompiri Skrivet 22 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Edit: Såg inte att han svarade på frågan. Tack det är ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 (redigerat) Krossa fler tills det kommer fram en tunnel/port. Du ska använda medli och link för att göra en "ljuskedja" Redigerat 23 Februari 2007 av Yoan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg