Mucko10 Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 jag hjälper folk i alla lvlar att komma upp i en viss lvl.. inte högre än 60, och det är bra om ni har sakerna(som runor till mage eller pilar till range).. hjärna lvl 3.. men jag kan hjälpa folk i alla lvlar.. jag kan göra det gratis men blir glad för fm;) MVH Lukas :gitarr: B) gärna*.. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Det luktar lite scam här tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mucko10 Skrivet 22 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 du får väll tro vad du vill.. men jag hjälper iaf folk i alla lvlar.. och jag vill helst hjälpa lvl 3s.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 ok levla mig jag är lvl 14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mucko10 Skrivet 22 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 ok.. morad.. vilken lvl vill du lvla upp?.. skicka username och password i ett gb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 lvla till 50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Sniff sniff, luktar 61,36 % scam här :P. Men varför inte i meddelande? Det är mycket säkrare och ingen kan se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ante250 Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 sorry man får inte lvla åt nån man måste göra det själv annars bryter man mot jagex regler sorry :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Jag tycker det är okej så länge man inte betalar för det och för det andra hur skulle jagex veta ifall någon ökade lite levlar åt min gubbe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 IP förstår du. Vet du vd det är? Jagex har en logg på alla IP's som loggar in. Dom kollar bara det cirka en gång i veckan, men tyvärr kan dom inte göra något eftersom du kan ha varit hemma hos en kompis. Men dom kollar upp misstänkta saker genom att kolla IP och vilka acc det IP'et har varit online på och vad för "blackmarks" den har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Just Ip adresserna tänkte jag aldrig på men som du själv sa kan jag ha lirat hos en kompis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 japp.....men det här ser ut som scamming på hög grad.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg