newmountain Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Kan du levla upp min lvl 10 gubbe till lvl 50 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 tror ju att många vill att du ska levla deras gubbar när du har lagt upp en scamming guide här också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mucko10 Skrivet 6 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 erhm, jag har ffs inte lagt upp en scamming guide, jag e mucko10, inte mithril.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Oj förlåt såg bara tat ni hade samma avatar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
huggen Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 asså skärp er jagex skiter i allt man kan bli reportad hundra gånger utan att bli bannad om man gjort nått..... men man ska passa sig för att vara oskyldig det var min kompis och blev bannad....xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg