Hoppa till innehåll

Säljer Lvl 73 Runescape Acc

Mucko10

Rekommendera inlägg

jag säljer min runescape acc i lvl 73 pga att jag har börjat spela på min pure..

scammers polisanmäls direkt, inga testpiloter eller sånt . säljer för endast rs cash.. ni bjuder och inga scambud.. skickar med en bild.. ser ni inte på den kan ni kolla heyhoman på highscores. den har vart member.. den har inga bra saker kvar, jag har bytt sakerna till min pure.. recoveries och alla pass får ni när ni har betalat.. den är en bra moneymaker med många skills över 60.. vid intressa addar ni kl0ssa på runescape eller skickar ett gb till mej.

startbudet e 2.5 mill. det är sänkbart vid snabb afär.

bra moneymaking skills är.. fishing/cooking över 60, wc över 60 och en del andra bra..

namnlös.bmp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men om ni snor tar min runescape acc.. så kan jag anmäla er för stöld.. polisen tar hand om all sorts stöld.. men ni verkar inet veta det.. och jag frågade inte om ni hade klagomål.. jag frågade om ni ville köpa gubbe.. men ni kan nog inte det.. ni var ju inet så allmänbildade!.. poliser kanske inte bryr sej om rs.. men dom bryr sej om lagen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men kom igen.. om man snor något räknas det som stöld.. jag vill bara inte att min acount som jag kört med ganska länge ska bli stulen. jag har ju börjat med min pure, och jag säljer denna.. så ni som ska klaga och komma med dumma komentarer kan bara dra åt H*LVETE!.. så det e ingen idé att klaga!.. det var allt från mej..

Peace

Ps.. säg till om ni vill köpa.. jag har ändrat mej lite och tar nu imot saker också..

Redigerat av Mucko10
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vem e det som vill köpa och hur mkt ger han..

jag låter han säga priset och statsen som jag sa är dom viktiga men här kommer dom iallafall

atack:62

Strength:60

Def:58

Hitpoints:60

Ranging:41

Prayer:37

Mage:30

Runecrafting:22

Agility:24

Herblore:4

Theiving:19

Crafting:42

Fletching:28

Slayer:40

Mining:49

Smithing:40

Fishing:61

Cooking:63

Firemaking:61

Woodcutting:64

Farming:5

Alla onämda skills är lvl1 och den har vart member och om man betalar till nytt så kan man bli riktigt rik..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...