Bounty_hounter Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 :( Snälla om nån vet fusket till guitar hero 2 som ger, andra låtar.. som t.ex.. låten war pigs, blir låten från school of rock.. snälla(A), om nån kan det säg :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 (redigerat) Alltså. Att få andra låtar så spelar du och sedan köper med poäng i spelet. Sedan kan du, inte lagligt, fixa Guitar Hero 2 på datorn och fixa låtar på det viset. Tror det inte finns något fusk att göra något sådant, tyvärr. Redigerat 24 Februari 2007 av Tenacious Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounty_hounter Skrivet 24 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 kolla på denna sida... så får du se vad jag menar, kolla på hela: ... visste redan det där som du sa:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 (redigerat) Ojdå. Då måste det alltså vara något slags modding där. Men jag kan inte tro att den kan vara på PS2. Den måste vara det programmet till datorn. :/ Redigerat 25 Februari 2007 av Tenacious Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounty_hounter Skrivet 25 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 kanske det... men det kan ändå vara till ps2. tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Det kan vara till xbox 360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Nej du måste ladda ner custom songs från scorehero.com. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg