aosdhi Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 (redigerat) tjena Jag säljer en cb lvl 81 som gjort alla free Quests den är member i en månad till så köp den så fort ni kan=), en cb lvl 38 med magic lvl 58 (SNART MAGIC LVL 59) och en cb lvl 58 med 58 str osv... Säljer också Runescape CASH, har sålt nårra mill hittils, har 4,7 mill kvar som jag säljer. Jag säljer detta för riktiga cash eller mot wow cash/saker från spelet World of Warcraft. MSN: cyanz11@hotmail.com Redigerat 28 Februari 2007 av Rorran4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 nykomling bara 20 fuska mynt (får man när man lägger in tråden) ingen ava jag tror vi har en liten scammer här <_< TEATER!: Scammer:*vänta vänta vänta* BINGO! ett offer Offer:ok jag vill köpa gubbarna för runt 50G (wow gold) Scammer: okidoki pengarna först (hehehe) offer: vi möts in game mitt IGN (in game name) är ******* Scammer: möts i ogrimar/stormwind (horde eller aliance) 10 min senare..... offer: NEEEJ! mina 50g KOM TILL BAKA !!!!!! scammer: lol vilken noob..... vad ska jag göra för pengarna ? hmmm... SLUT! PS. ingen köper runescape gubbar om man har WoW :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Bra talat. men min brorsa skulle nog villa köpa den han tycker WoW är tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Bra talat. men min brorsa skulle nog villa köpa den han tycker WoW är tråkigt. inget illa men få vet i ungen :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aosdhi Skrivet 21 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 lol, skratta nästan.... Alla är inte scammer ... jag skulle inte fått ett dåligt samvete ens för 10k wow guld.... Till nästa gång ; prata inte om saker du inte har nå vetskap om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Köper gärna rs pengar för wow guld ... spelar på kul tiras så du får ha en rik gubbe där ... jag addar dig på MSN. Linkeeze@ wtf snackar du om ? Jag har ingen avatar , jag är ingen scammer ? Jag hade medlems nr.232 fast jag fick fem varningar och blev därmed bannad. Han behöver inte vara scammer för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aosdhi Skrivet 23 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 jag har ingen WoW gubbe å¨den servern men endå, va heter du på MSN? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg