MrThompa Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Är det någon som kan hur man gör avdlutningar, När det står finish him när man vunnit en match? Är det någon som har eller vet var man kan hitta dessa ? Tusen tack på förhand ! Thomp@ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Jag har bara spelat det på PC, men man möter ju några gubbar innan bossen. På sista gubben, när man har klarat han så gör ens egen gubbe en finish move. Jag tror nog att dom varierar på vilken gubbe du har. Det är det enda jag vet, men det kanse går att göra på alla lvl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrThompa Skrivet 27 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 när det står finish him ska man trycka vissa kombinationer, men vet ingen och hittar inga i heller!! E det ingen som kan några???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg