DS_Player Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Detta är presenterna jag har fått när jag har vart ute och gått: SPORTS: Bark Ball White Rubber Bone Pink Rubber Bone Rubber Mushroom Football Pink Aerodisc Blue Aerodisc Yellow Aerodisc Red Aerodisc ?-block (tror att det är på "Sports" , annars är det "Etc") TOYS: Bubble Blower Mario Kart ACCESSORIES: Blue Leather Collar Camo Collar Lucky Collar Red Polka-Dot Ribbon Green Pearl Ribbon Pair of Huge Sunglasses Pair of Business Glasses Pair of Party Glasses Pair of 3-D Glasses Ten-Gallon Hat Red & Blue Cap Knit Hat MUSIC: Funny Record CLOCK: Modern Clock ETC: Dog Photo Lisa Doll Piggy Bank Vase Det är dom jag har fått (har säkert glömt nån), den coolaste är Mario Kart, du styr bilen själv! :kung: Har du fått några andra? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Detta är presenterna jag har fått när jag har vart ute och gått: SPORTS: Bark Ball White Rubber Bone Pink Rubber Bone Rubber Mushroom Football Pink Aerodisc Blue Aerodisc Yellow Aerodisc Red Aerodisc ?-block (tror att det är på "Sports" , annars är det "Etc") TOYS: Bubble Blower Mario Kart ACCESSORIES: Blue Leather Collar Camo Collar Lucky Collar Red Polka-Dot Ribbon Green Pearl Ribbon Pair of Huge Sunglasses Pair of Business Glasses Pair of Party Glasses Pair of 3-D Glasses Ten-Gallon Hat Red & Blue Cap Knit Hat MUSIC: Funny Record CLOCK: Modern Clock ETC: Dog Photo Lisa Doll Piggy Bank Vase Det är dom jag har fått (har säkert glömt nån), den coolaste är Mario Kart, du styr bilen själv! :kung: Har du fått några andra? :huh: NEJ!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alucardo Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Jag får bara dåliga saker som sticks -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 (redigerat) va lite saker ni har :huh: minns inte alla mina men den coolaste är en helicopter man kan styra skälv :cool: och den fånigste är en lejon-man som ser ut som en uppsväld boll runt hunden huvud :blink: Redigerat 3 Mars 2007 av NintendoDS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 mario kart, peach, bowser, dogs song (elr vad den heter... det var längesen jag spelade det) pizza , rymdskepp mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibby Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Jag har fått allting som finns i hela spelet! Jag har liksom hållt på med det i flera månader och "klarat av" det, fast det är ju egentligen ett spel som man kan spela i evigheter! :student: MEN JAG BLIR SÅ HIMLA TRÖTT PÅ NINTENDOGS IBLAND!! :P I början är det jättekul, men händer det samma saker om och om igen!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg