TheCheater Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Skrivet 25 Februari 2007 (redigerat) Hejsan!!!! Jag har länge undrat om firmware versioner och sånt. En första fråga är: Vilken är den högsta/bästa versionen. Och kan man ladda ner de med datorn eller måste man ha internet i PSP:n? Isåfall undrar jag också var man lägger filen. Har router men funkar inte så värst bra... SHOO :rolleyes: Redigerat 25 Februari 2007 av thecheater
Paranoxx Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Skrivet 25 Februari 2007 1. senste är 3.11 den är ju bäst då för att den är senaste... 2. ja de går uppgradera via datorn .. tanka ner och läs hur på www.yourpsp.com
TheCheater Skrivet 27 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 27 Februari 2007 1. senste är 3.11 den är ju bäst då för att den är senaste... 2. ja de går uppgradera via datorn .. tanka ner och läs hur på www.yourpsp.com Det står ingenting om man kan ladda ner från datorn... <_<
Baf2 Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Skrivet 27 Februari 2007 1. senste är 3.11 den är ju bäst då för att den är senaste... 2. ja de går uppgradera via datorn .. tanka ner och läs hur på www.yourpsp.com Men vf tankar du inte spel har tankat flera stycken 3.10oe-a är bäst!!!
Paranoxx Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Skrivet 27 Februari 2007 1. senste är 3.11 den är ju bäst då för att den är senaste... 2. ja de går uppgradera via datorn .. tanka ner och läs hur på www.yourpsp.com för de första vad har tanka ner spel med att uppgradera o göra ?? om du inte menar uppgradera till 3.10 oe-a då.. för de andra tanka spel är olagligt o tillåts inte att snackas om i detta forumet
TheCheater Skrivet 28 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 28 Februari 2007 Måste bara skaffa internet... Brorsan säger att routern funkar konstigt men själv tycker jag att den funkar. Ska prova routern snart igen hoppas ja ;)
Rekommendera inlägg