andennn Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Skrivet 25 Februari 2007 Hej mitt wow slutade att fungera igår så jag installerade om idag å när jag hade fått ner den första patchen (1.12.0) och ska börja installera så går det bra fram tills att det gått 4 % ådet står att den skriver texture till patch.mpq så kommer en sån där ruta upp som där står att om man vill skicka felrapport till microsoft så tryckerman på skicka lr skicka inte såstänger den ner sig vf uppstår detta problem det har alltid funkat innan ??
Gäst Youx Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Skrivet 25 Februari 2007 Faktsikt samma sak för mej. men fick ju med att man kan ge en kompis 10dagar wow... skulle göra det men när vi höll på att installera WoW disk 3 så sa han nåt om Microsoft sak
andennn Skrivet 25 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 25 Februari 2007 ja men nu pratade jag om wow updatern nt installationen ...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Skrivet 25 Februari 2007 ja men nu pratade jag om wow updatern nt installationen ... samma händer för mig... fast det e bara och starta upp igen..(gör en genväg på skrivbordet..och när det hänger sig så stäng ner och starta upp igen)
Rekommendera inlägg