Hoppa till innehåll

Hur Blir Man Ond På Fable?


Gäst hejhejhej
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst jesper93

jo om du vill bli fullt ond automatiskt ska du ha klarat jack of blades efter det så ska du döda din syster i spelet då blir du as ond :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Min kompis Slaktade alla i... Vad heter det nu igen.. Vart lite längesen jag spelade det. Men Iaf Det är den Byn man är barn i... Han Slaktade alla där när jag inte såg på :P

 

Edit: Det är Faktiskt grymmt bra att göra det för då spawnas det bara mer och mer Vakter Tills Att man blir utslängd eller drar därifrån.

Redigerat av Morfin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

jag brukar slakta hela städer och sen köper ja alla husen och tjänar massa pengar. Ägde hela bowerstone north typ. Men de va segt att lura ut alla i staden o döda dem :evil:  :evil:

 

Vad jag minns så kan man inte ta med sej dom människorna

ut från staden, eller? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

jag brukar slakta hela städer och sen köper ja alla husen och tjänar massa pengar. Ägde hela bowerstone north typ. Men de va segt att lura ut alla i staden o döda dem :evil: :evil:

 

Jo man kan få ut folket ur städerna on man är tillräkligt god, man tar bara "follow" och går ut :evil: . Det funkar inte på barn, så man kan inte äga hus men barn i

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:angry: ondhets saker

1. gör follow på massa gubbar gå till darkwood chapel of skorm och prata med en kille

2. döda många

3.äta cruhy chicken

4.döda jack of baldes och ta sword of aenos och döda syrran PS dom som har the lost chapter som jag får fortsätta med svärdet

5. när du gör uppdrag brukar det finnas ett uppdrag som e ont!!

6. ta hår och tatueringar som ger scarines och

7. det finns onda kläder TEX:dark plate (har både bright och dark och vanliga) hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...