Shockwave Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 (redigerat) i equipment (SELECT) breve hjärtat under skölden och tröjan finns ett frågetäken vad ska finnas där. Redigerat 23 Februari 2004 av Vegeto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 När du har fått 10 medaljer i four swords ska du gå till skogshuggarnas hus.Snacka me killen där inne så får du en korg.Du ska använda håven och fånga 10 olika grejer han frågar om. När du har klarat de får du en liten överaskning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Vad får man då? Misstänker en ny grotta... läst det någonstans på internet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Du får en ny svärdtecknik. ;) När man gör svärdsnurren ska man trycka på B flera gånger samtidid så flyger Link omkring som en galning. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Coolt... Tyvärr har jag ingen att spela med :(... E på ganons tower! Mirror shield Red clothes Golden sword! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 (redigerat) har en att spela med men han har trötnat. jag har klarat ut det Redigerat 24 Februari 2004 av Vegeto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Ok.. E Ganon svår? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 SKIT LÄTT! du måste ha silver arrows. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Har det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 har inte med saken att göra men har du den röda bomerangen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Ja... Den fick jag för läääääänge sedan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Kan nån rabbla upp alla grejer man ska fånga med håven när man har 10 medaljer i the four swords. Jag har fångat dom två första Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg