Alucardo Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Jag har dessa spel: Mario Kart Ds Mario & Luigi 2 Castlevania: Dawn of Sorrow Pokemon Dash Pokemon Mysterius Dangeon, blue rescue team Mario 64 DS Nintendogs Jag ska snart köpa ett till spel, men kan inte komma på vilket:( Har ni några idéer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Köp Castlevania - Portrait of Ruin som kommer den 9/3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alucardo Skrivet 26 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Mm, har tänkt på det! Det värkar kul, har sätt en trailer:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Animal Crossing: Wild World Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alucardo Skrivet 27 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Vad gör man där?? Vet inte redigt vad det är :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Animal Crossing går ut på att man ska bo i en liten by, odla saker och sånt tror jag, har personligen inte spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alucardo Skrivet 27 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Låter ganska kul, fast jag är mer sugen på Castlevania :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Köp Metroid prime hunters har det inte än men får den om en vecka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Jag rekommenderar Warioware touched (om du gillar massor av minispel). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg