andennn Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Hej jag satt å spela wow igår å plötsligt så stängdes wow ner å detta medelande kom upp: ---------------------------------------------------------- This application has encountered a critical error: ERROR #131 (0x85100083) File Corrupt Program: D:\Program\World of Warcraft\WoW.exe File: Data\common.MPQ Cached Read = Decompression failed Raw Read = Decompression failed WoWBuild: 6403 ---------------------------------------------------------- jag installerade om wow å samma medelande kom upp idag igen. hur löser jag detta problem?? gjorde en upptäckt precis det är bara när jag gårin i Auction House somdet crashar men det kan vara flersaker men ja har nt hittat några fler så vadär felet? ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Kör programmet "repair.exe" i WoW mappen... Sen ska det nog funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 27 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 testade att använda den precis men det stod bara att wow mappen va för stor och att jag måste installera som jag inte pallar göra för 120:onde gången Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 (redigerat) Kontakta Teknisk Support från deras hemsida. Klicka på denna länk för support med ditt spelande: http://www.wow-europe.com/en/support/technical.html Redigerat 27 Februari 2007 av marskatta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 27 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 palla ringa till dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 (redigerat) Happ. Aja själv e-mailade jag dom och fick svar på mina problem och vad jag skulle göra. Efter att ha följt deras instruktioner gick allt som vanligt igen =) Hade ett liknande problem.. Redigerat 27 Februari 2007 av marskatta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 28 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 va e mail adressen ? kan ngn säga va de har för mail address om man vill raporteta mitt poblem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 (redigerat) så här sa du göra om detta händer igen: gå in där du har instalerat WoW och sedan gå in på data mappen, kopiera där filen "common.MPQ" och sedan klistra in kopian i samma mapp (ta inte bort orginal filen) och starta WoW, det kommer nu att funka =D OBS: om det händer igen så ta bort den gammla kopian och gör samma sak igen Redigerat 1 Mars 2007 av Hunted Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 1 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 men då blir ju wow mappen skitstor om man ska ha 2x av common.mpq det funka inte jag tror att jag har gjort fel kan du förklara lite bättre?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg