Simontheking Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Skrivet 27 Februari 2007 Jag har comhem och har beställt 24 mbit! jag får bara max 13mbit.När jag kör TPtest så står det TCP Och UDP Här är ett för enklatt tptest resultat TCP Mottagning 13mbit Sändning 1 mbit UDP Mottagning 22 mbit Sändning 1 mbit. Jag undrar om det på något sett går att ändra i inställningar så jag får UDP hastigheten! Citera
Gäst Twiztha_MF Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Skrivet 27 Februari 2007 detta är också ett problem för mig, jag har också 24 Mbit men får bara som du eller midnre, bara 0.5-1.0 sändnig och 13+ mottagning. Om du drar musen över t.ex TCP så får du veta vad det står för. Citera
Simontheking Skrivet 27 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 27 Februari 2007 detta är också ett problem för mig, jag har också 24 Mbit men får bara som du eller midnre, bara 0.5-1.0 sändnig och 13+ mottagning. Om du drar musen över t.ex TCP så får du veta vad det står för. Har du comhem?? isåfall ring.Det gjorde vi.Om det inte löser sig hota om uppsägning så blir fart på dom :D Citera
Gäst Twiztha_MF Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Skrivet 27 Februari 2007 ja, men vårt internet har alltid dampat :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.