JanazTheOne Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Skrivet 27 Februari 2007 (redigerat) jag vill läga in dem filmer jag har på datan inget youtube snafs gärna jag vill ha mina filmer centread på sidan också. Redigerat 28 Februari 2007 av JanazTheOne Citera
Shaitan Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Skrivet 27 Februari 2007 (redigerat) Formulera gärna frågan bättre. Jag förstår inte hur du menar. Redigerat 27 Februari 2007 av Shaitan Citera
Gäst little_eye Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Skrivet 28 Februari 2007 Menar du att du ska spela den i en liten windows media player eller typ youtube grejsimoj?? I så fall om du använder youtube så lägger du bara upp filmen och sen tar du emblem koden och klistrar in i din HTML kod där du vill ha den. Eller om du vill ha windows media player moste du ha en annan kod. Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Skrivet 1 Mars 2007 Eller menar du att du vill ha din flashfilm på en länk? www.imageshack.us Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.