coola_egon Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 hej, vad är det roligaste som hänt er, och, vet ni några hemlisar och roligheter, som tex typ en flodhäst på shotgun hylsorna, är det några ni vill dela med mig och andra så berätta snälla, och rolighter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Du vet när kapten keyes blir en sådan där jättestor klump(heffaklump kallar jag det) på banan keyes. Precis när man börjar så ska man titta in genom väggen på ett ställe och då ser man honom tidigare! Sen om du vill hoppa jättehögt ska du köra 2. en kör och den andra sitter vid kulsprutan. han som kör måste köra snabbt.Sen han på kulsprutan ska vända sig 180 grader med kulsprutan och sen ska han trycka X.då flyger man upp i luften. högt ibland! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 En annan sak hände mig precis på silent cartographer... jag körde en warthog mot en annan warthog och svänger tvärt precis innan och hoppar ut...och blir överkörd av warthogen...OCH vad f*n händer då? Jo en s*tans checkpoint kommer så det blev så här utan att jag kunde göra något. Loading... vrrrrrmm höpp öuhhh...., Loading... vrrrrrmm höpp öuhhh...., Loading... vrrrrrmm höpp öuhhh...., hela j*vla tiden... jag stängde av och körde igenom 343 guilty spark på heroic istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 (redigerat) Det är nästan en vecka mellan dessa inläggg så det gör väl inget... Jo jag körde Two betrayals på legendary och när jag kom till andra pulse generatorn så ska man ju ta en banshee när jag hade tagit kom det ett sånt där skott från covenant Wraithen och missade mig men träffade en annan Banshee som höll på att skjuta på mig...sen flyger jag snabbt upp i luften och så kommer ett skott till från wraithen missar mig men träffar ännu en banshee som håller på att skjuta på mig...vilken tur jag har tänkte jag så körde jag uppåt högre uppåt och då kommer ett sånt skott till från wraithen som även det träffar en banshee som beskjuter mig.... snacka om att ha tur!! Redigerat 3 Mars 2004 av Kassler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 ifall man åker jättehögt upp med bansheen så ramlar man ur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 kommer inte ihåg vad bannan hater men man får den där jätte stora mänisko fordonet det va ja och min kommpis som körde och då tog ja en gost sen stälde han sig en bit bort och sen körde han me sin stora pansarvangn och jag me min gost rakt mot varandra och när vi ska kroka flyger min gost upp skithögt och bara rular runt i luften och sen så flyger ja ner för ett stup och när jag kommer ner till marken så hopar ja ur och blir ihälskjuten!!!!!!!!!!! efter det kör min kommpis ner med sin stora men den går inte sönder eller nåt sånt utan stäler sig på fronten av pansarvangnenoch han hoppar ut (atomatiskt så som det händer när man råkar välta ett fordon) men när han kommer ut får han den i huvudet!!!!!!!!! en anan gång min kommpis och jag (vi gorde det me avsikt)sprängde ut en sån där grej som står fast på marken)ut för ett stup och han som satt i den sjköt skitkolt!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jag och en kompis lyckades slå en volt med stridvagnen... smidigt värre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bönan Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 halo är dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 halo är dåligt Det är det inte alls, men bönor är äckliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Bönan är samma person som Disco och bikboy om du visste det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 bönan.....vilket namn.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 på början av assult on the controll room ska man trycka på x hela tiden så hopar han på rymdskäppet igen och du åker med det istället. har klarat det på legendery och vet hur extra filmen är=D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg