Star Gazer Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 ni kanske vet det redan men jag säger det än då...ni vet på mulitplayer...banan battle creek.uppe på en sån stor båge av sten finns en bazooka...man kan även komma upp på tacket på den banan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 En gång när jag hade en kompis och körde det så hade en bil vänt och han stog typ 7 meter bakom den och jag sköt med bazzoka och den flög som en kniv nån kastat rakt i huvet på min kompis hade man kunnat tappa huvet hade han gjort det såg så himla coolt ut. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 (redigerat) (Xboxplayer @ 04/03-2004 14:38:48) halo är dåligt Det är det inte alls, men bönor är äckliga. det e det visst men x-box suger fett!!! :lol: :lol: :lol: Redigerat 8 Mars 2004 av zorromech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 och du är överviktig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 HALO ä dåligt man möter typ 6st fiender som bara uppgraderar sig hela tiden det är DÅLIGT de kunde väl gjort 30st fiender istället för typ 6st som bara uppgraderas sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 CS är dåligt man möter typ 1 fiende som bara har olika skins så det är DÅLIGT de kunde väl gjort så man mötte lika många fiender som i halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 CS är dåligt man möter typ 1 fiende som bara har olika skins så det är DÅLIGT de kunde väl gjort så man mötte lika många fiender som i halo Bra sagt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Att få Harry Potter :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 det finns 12 olika fiender + marines fordon mm det äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Jag körde mot tre kompisar med rocket lancher. två stog mit i mot varandra och jag stog i mitten. Sen sköt båda samtidigt och jag hoppade. gissa vad som hände!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 ingen aning sej snälla, en gång när jag o min brorsor körde med en tjej då när min ena brorsa fick ha tjejen på sitt lag fick han ett utbrott och blev skit sur på mej. och då när vi körde förlora han och hon fett och då blev han skit sur ovh började slå mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 jojjon, stäm han för sex trakassier... :P nej det har inte hänt mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg