Hoppa till innehåll

Vad Har Fuska.se Blivit?


Amaeli

Rekommendera inlägg

Men hur många bryr sig egentligen om sin rank? Man är ju här för att skriva och ha trevligt, inte för att skryta om hur mycket status man har.

 

@ Status: Du har så lite status att du måste heta det :P

 

bra sagt det där om rankningen, alltså bry sig om rank ;)

förresten, nästan allt om fuska.se handlar om billiga saker(kan inte göra bättre själv)så man borde sattsa på kvalité, som MascarPone sa

Redigerat av DJ_Evil
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag måste faktist ge dig lite kritik här, MascarPone:

 

1. Fusken kollas inte med så långa mellanrum som du påstår, dessutom kan du inte bara skriva att det tar evigheter bara för att det hänt en gång. När det hänt tio gånger eller mer borde det tas på allvar.

 

2. Visst satsade admin stort på "Övriga Ämnen" men det är väl inte hans fel att folk skriver mindre i spelforumen? Dessutom finns det en grej som många forumiter som bara hänger i de övriga forumena missar: Spelforumena har väldigt många aktiva medlemmar, titta bara i Pokémon-forumet; Där finns det då sannerligen aktivitet varje dag, även om man kanske inte tror det, eftersom dessa medlemmar sällan skriver någon annanstans.

 

3. Jag håller inte med dig om att det kommit fler spammare hit, snarare minskar det och fler nyare medlemmar blir mer och mer aktiva. För mig känns det som fuska håller på att växa till en ganska stor community där det från början bara brukade vara 10-20 medlemmar inloggade finns det nu oftast 40 och uppåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet att jag är så hemskt tråkig och negativ likt andra på sidan som skriver sånna här trådar men jag försöker ändå väcka lite uppmärksammhet.

 

Fuska.se har blivit en sida där spel och konsollsnack är underrepresenterat på en spelsida. Hur sjukt låter inte det? Fusk och recensioner ska vara sajtens "huvudattraktion" ändå kollas fusken några gånger per decennier om vi som skickar in har tur.

Forumet som förut var ett helt seriöst forum med en "allmänt" sektion där man kunde diskutera allt som inte angår spel har nu blivit en Hamsterpaj.net look alike.

Visst är det bra att vi har lite olika nya sektioner på sidan men det finns även gränser till vad man "får" ha för ämnen på en spelsida.

Om det är den här inriktningen Mr.alsmäktig valt att köra på, så är det helt okej men då får man väll tamigtusan byta namn åtminstonne?

Det enda som inriktar sig för spelare numera är spelhörnan sorgligt nog.

"We got to make changes" som Tupac hade sagt.

 

Åldersgräns Åldersgräns låter som en väldigt dålig och osjysst idé jag vet. Men helt ärligt hur mycket förstörs inte stämmningen av folk i 10 års åldern som skriver hälften så dåligt som min analfabetiska faster?

Gör en åldersgräns och välj kvalité före Kvantitét.

 

Gruppforum

Det nya sättet gruppforum sköts på är en katastrof rakt igenom.

Gruppforum brukade vara något speciellt som man sparade ihop till.

Numera är gruppforum mindre värt än en gammal skokartong, det är helt enkelt för tillgängligt. Man kan vinna dem på Chatten hursomhellst vilket obviously bara är ett work från Admins sida för att ge bort en massa gruppforum till Elitchattarna.

Dessutom finns ju redan ett spammforum där man kan skriva skit när man än har lust så vad gör gruppforummen speciella?

Gör Gruppforummen mindre tillgängliga och lägg ner det där spammforummet, det är då f*n s*tans påfund.

 

Satsa bättre

Satsa mer på att forummet ska vara trivsammt än på att vara större och kändare än konkurenterna.

När det väl kommer till det är det forumiterna som gör sidan speciell och antalet forumiter har kraftigt förminskats på senaste och istället blivit ersättna med ett gäng spammare.

 

Hårdare

Var mycket hårdare mot folk som skriver helt oförståeligt.

Läste nyss ett ämne i debatten och märkte vilken otroligt låg standard det var där.

Folk snackade om att man inte kunde ha sammlag om man var för tjock i en tråd som handlade om vår jord.

 

Till alla som styr forummet.

Sluta beté er som ett gäng överklassare vars ända mål är att spela tuffa på andras bekostnad, och börja istället försöka... ja åtminstonne försöka göra sidan till en trivsammare sida. Folk påstår att Admin sitter och grejjar med fuska.se 14 timmar om dagen varje dag. Det tror jag då bäst jag vill på.

Känn er träffade alla, och nej jag tänker inte böla eller gå ner på knä och be om förlåtelse om någon tar illa upp.

Peace and Piledrivers// MascarPone som rökt för mycket kärlekspipa.

 

Du pratade om att innan var grupp forumen speciella för att de var så få. Men bara för att det är få grupp forum så innebär inte det att det blir bättre GF. Tänk dig in i situationen att bara "Chatthörnan" hade funnits. Det hade inte varit så roligt för de som inte hänger i chatten och tillhör da Elite. Flera GF leder till att fler personer kan trivas i ett grupp forum som passar just dem.

Sidan skapades inte för att man skulle skryta om sin rank. ;) Men jag håller med om att många skryter om FM, rank och vissa är t.o.m här på sidan bara för det. Men FM är en rolig sak och bör inte tas bort, för då kan man inte spela på lotteri, samla eller köpa saker till pressen.

Redigerat av Dolphin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mycket bra där Mascarpone, och en del kasst också. Åldersgränser får ett strakt JA från min sida, tyvärr så kringås de ganska ofta pga att folk uppger falska födelsedatum. Titta in i WoW forumet. Vissa där påstår att de är 19 men skriver som, ursäkta uttrycket, j*vla krattor (de är alltså troligen inte 19år).

 

Det borde finnas en regel mot att skriva så dåligt så att det i princip är oförståeligt.

 

Och du är bara avundsjuk för att jag vann ett GF men inte du :wub: =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag måste faktist ge dig lite kritik här, MascarPone:

 

1. Fusken kollas inte med så långa mellanrum som du påstår, dessutom kan du inte bara skriva att det tar evigheter bara för att det hänt en gång. När det hänt tio gånger eller mer borde det tas på allvar.

 

2. Visst satsade admin stort på "Övriga Ämnen" men det är väl inte hans fel att folk skriver mindre i spelforumen? Dessutom finns det en grej som många forumiter som bara hänger i de övriga forumena missar: Spelforumena har väldigt många aktiva medlemmar, titta bara i Pokémon-forumet; Där finns det då sannerligen aktivitet varje dag, även om man kanske inte tror det, eftersom dessa medlemmar sällan skriver någon annanstans.

 

3. Jag håller inte med dig om att det kommit fler spammare hit, snarare minskar det och fler nyare medlemmar blir mer och mer aktiva. För mig känns det som fuska håller på att växa till en ganska stor community där det från början bara brukade vara 10-20 medlemmar inloggade finns det nu oftast 40 och uppåt.

 

Kritik godtas om man som sagt kan argumentera på ett bra sätt.

Din första punkt tycker jag bör tas på allvar senaste gången jag skickade in fusk tog det ca 9 dagar för dem att bli godkännda.

Andra grejen står jag ochså fast vid men det att det är rätt aktivt på spelforummen kan vara sant. Jag tycker ändå Admin har satsat alldeles för stor på "Övriga ämnen". Byt namn till "Fjortisinklusive.com" om man valt den här sjuka inriktiningen.

Trean håller jag inte ett med dig om ett dugg.

Det kryllar av spammare här som verkar kommit på senaste tiden.

För er som är här varje dag kanske det inte märkts men jag som tagit en liten paus och nu kommer tillbaka smått ser man en stor och kraftig skillnad.

Guggo@ Tack och kritiken godtas :) Okej jag är lite avis på dig och ARG för att du lade ner "Sandkakan" >:):wub:

Dolphin@ Kritik godtas och kommer att tänkas igenom.

Comgoran@ Tack :wub:

 

Nu hoppas vi bara på att admin eller hans gossepojkar tittar in och fäller en kommentar.

*Highfiiiiive!*

Redigerat av MascarPone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Vem är du att avgöra vad jag letar efter jag vet inte vem du är ens :S

Om jag var ute efter coolhet hade jag nog inte gjort detta ämnet då det lär göra mig impopulär snarare.

Redigerat av MascarPone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

Men varje tråd som är en seriös eller så.. så går du ut alltid det dära extra än vad dom andra här gör. Så du försöker göra dig känd åtminstnde

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...