Winjaaa Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Vill veta hur roligt det är och köra Wi-fi för att jag har ett Wi-fi spel coh kommer få 2 snart. S jag vill veta hur roligt det är och köra MPH och ACWW online Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 bättre än köra själv iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Det är as mycket roligare om man känner nån på acww och roligt även om man inte känner någon i MPH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Jo, det spelar inte riktigt någon roll med Animal Crossing :) Fast man får ju den största affären när en kompis köper hos en förstås. MPH spelar det inte någon större roll vem man spelar med men det är alltid roligare att köra med folk man känner :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 15 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Körde min första Wi-fi match(metroid menar jag) hos en kompis för 2 dagar sen och det var fett kult Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg