Hoppa till innehåll

Är Du Ihop Me Någon?


Gäst TheTruth
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 188
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst JackBlack

Ja jag är ihop med en =) jag har varit ihop men min flickvän i 1 år nu =) jag ska träffa henne nästa fredag :)

Redigerat av JackBlack
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har alldrig varit ihop med någon

 

gillar en person men vill helst inte pga att jag vet att det oftast slutar med att man får ont i hjärtat och har det ca 3 dagar

 

försökte ge henne ett tecken på att jag gillar henne på alla hjärtans dag med ett 4 siffrigt* smycke men hon sa nej och är nu ihop med hennes typ 5 kille nu och det krävdes bara ett nej för att förstå hur j***a tråkigt det skulle vara att vara ihop med henne eftersom hon mäst gör det för att impa på folk och hålla hande när alla tittar på och endå har hon den bästa personligheten som finns

 

*4 siffrigt = en sak som kostar nått med 4 siffror (ören räknas ej)/ över 1000kr

Redigerat av knipan64
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Nepp.

Har faktiskt aldrig haft en tjej, simpel anledning: Har inte sett någon jag gillar.

 

Jag har aldrig blivit "kär" i någon tjej, och därför aldrig frågat någon om att bli ihop :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...