Twest Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Är INTE ihop. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Är INTE ihop. :]INTE jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Är Singel nu, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soso Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Jag är ihop med en, Vi blev ihop för typ en vecka sen elr nåt B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Tjej? Såklart. Jag och Denise. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 (redigerat) Är bara 11 år, så jag är inte ihop med någon, det går ingen tjej i min klass, det är skönt att inte vara ihop, man måste säkert ha träff och det gillar jag inte. Även om en tjej sa att hon ville bli ihop med mig skulle jag säga nej. Och vem vill i h*lvete vara ihop med mig? Så klart ingen. Redigerat 8 November 2008 av Pikachu456 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 (redigerat) Tjej? Såklart. Jag och Denise. :) Seriöst förhållande med min flickvän Denise Hmmm... Redigerat 5 November 2008 av Mugaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 är du typ nån h*ra eller nått? :huh: En kille som kn*llar runt är ingen hora det är tjejer som gör det. Killar som gör det kallas player :P + att jag kn*llar inte runt hela tiden jag bara gör det typ på nån fest och sånt sen ochså med min tjej. Det kallas manshora och inte "player". ._. En manshora säljer sig för pengar, och detta kallas gigolo.En player sätter på alla tjejer han gillar bara för att få doppa korven i grytan och skiter totalt i tjejernas känslor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Seriöst förhållande med min flickvän Denise Hmmm... Det är inte samma tjej, oroa dig inte. ;) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Är bara 10 år, så jag är inte ihop med någon, det går ingen tjej i min klass, det är skönt att inte vara ihop, man måste säkert ha träff och det gillar jag inte. Även om en tjej sa att hon ville bli ihop med mig skulle jag säga nej. Och vem vill i h*lvete vara ihop med mig? Så klart ingen.håller för en gångs skull med dig, jag tänker oftast "ingen gillar mig, kommer förmodligen aldrig bli ihop med någon, jag är för ful" tror inte jag vill ha en flickvän heller, hade bara bli komplicerat + att dem i min klass tror att bara för att man är ihop i en tjej måste man ha sex med henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 (redigerat) Nej, inte för tillfället. Redigerat 5 November 2008 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Nej, inte för tillfället. Man kan ju knalla runt och småflirta lite med alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.