Chihuahua Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Skrivet 17 Maj 2004 Har inte hunnit göra några fler spel än, jobbar som en riktig usling med det här... har snart kommit en femtiodel på vägen. :rolleyes: Citera
bogerman1 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Skrivet 17 Maj 2004 i 2003:an fattar inte jag hur man kan bygga i byarna eller slotten kan ni svara snälla Citera
Nogger Mint Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Skrivet 17 Maj 2004 Jag fattar inte hur man lägger in gubbarnA Citera
Chihuahua Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Skrivet 17 Maj 2004 (redigerat) Usch, måste ni ställa så svårförklarade frågor? :) Hörni, jag hinner inte svara nu, måste sticka, men jag svarar i morgon om jag hinner. :( - hann in igen snabbt, så det blir snabbsvar här. jag vet inte hur man bygger städer o dyl i RPG2003, kan försöka förklara så gott det går i morgon, och vad gäller gubbar, se mitt senaste inlägg i den här stället. Redigerat 17 Maj 2004 av Chihuahua Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.