Kassler Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Varför är det en massa reklam med lättklädda damer här? "Rösta på snygga tjejer" "Vackrast.se" vad är det för trams?? ändra på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Det går vä inte efter som det byts automatisk lägg musen över reklamen så ser man i statusfältet att det kommer en hemsida typ "heta bilder" det måste betyda att t ex. Vackrast.se får fuskas reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Jag tycker dom kan länka andra spelsidor som den här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Håller med kassler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Jag me..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 jag med... Morsan undrade vad det var för en sida jag tiitade på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Haha... admin borde komma med en kommentar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hypertek Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Jag tycker verkligen inte att det passar på en sida som denna! Ps: Admin kanske gillar sådana bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Det passar inte, men vill ni vara med på sidan någe mer? Låt han ha den! Det betalar antagligen Admin för att få ha den där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Dom kunde typ göra reklam för nya spel här! Typ ställen där man kan köpa spel! Det vor väl perfekt för detta forum som är fullt av datanördar!! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Alla ger inte ut sin reklam hit.. Han fixar ju inte vad han vill! Alla ska ju acceptera att han lägger ut reklam här.. Ni fattar väl att inte han får lägga ut lite vad han vill.. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Zion, du fick väl trevligt? Men de beror ju på ålder oxå. är man liten så är vissa inte mogna för de än men men... inget man kan göra åt, de kommer me åldern... håll kvar de tycker jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.