💬
Logga in
Fuska.se

Vad Tycker Ni Om Chip Till Wii?

18 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Som rubriken säger vad tycker ni om chip till wii? Själv tycker jag att det är skitbra för dem sem inte har råd till spel (som jag då) vad tycker ni?

3 Mar 2007
Nivå 2 · Novis

Sen så buggar spelen sönder.... chipa inte

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

hur vet du dt då?

5 Mar 2007

jag hade ett till ps2 och nu kan jag inte ens starta det..

Nivå 5 · Fuskare

Att cipa en konsol är som att spela på lotteri man vet inte vad man får och man förlorar oftast

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #6

okn jag har ifall beställt ett chip som heter wiinja som man kan upgradera å dt lär va dt bästa man kan få tag i

6 Mar 2007
Nivå 2 · Novis

Chippa? Nej tack! Jag har redan en brödrost.

Nivå 4 · Lärling

Chip är sådär :o

Jag har ett chipat ps2 och det funkar felfritt men jag tycker det är roligare och sammla pengar till ett spel iställe för att bränna

8 Mar 2007
Nivå 3 · Lärling

Det är inte så bra att fixa nu efter som chippen är inte färdiga det är bara beta liknande saker. men xbox och ps2 är hellt ok att göra det på

10 Mar 2007
Nivå 2 · Novis

jag vet en som chippa sitt x box nu går det inte att spela nåt spel på det. Det går nästan inte att starta det

28 Jul 2007
Nivå 1 · Novis

Sorry om jag drar upp den här gamla tråden, men chippet wiid kan återställa wiit till fabriks inställningar, och givetvis lämnar man i den på chippning så man får garanti :cool:

Nivå 2 · Novis

Jag har ett chippat wii Och de funkar FINT :D jag har itnte harft några problem......

Nivå 4 · Lärling

Chip kan ta sönder wii´et och det är inte kul,

Ja tycker att de e roligare o fixa spelen på de gammla hedliga sättet.... Gå till affären :)

Nivå 2 · Novis

bästa är ju att man lämnar in den till någon som vet vad dom gör annars kan det gå åt pipan och det vill man ju inte för det är ju runt 6-5 tusen eller vad det kostar

29 Jul 2007
Nivå 1 · Novis

såg nått ställe där chippet kostade 200 (wiid) och för 300 extra så installerade dom det åt dig. Det är väl rätt hyfsade priser?

http://www.swemods.com/shop/index.php/cPath/23_173_177

Nivå 2 · Novis

Jag har chippet Wiikey och de sa att det var det bästa chippet......och jag e nöjd :D

30 Jul 2007
Nivå 0 · Nykomling

Jepp, som ovan sa så finns det ställen som chippar och man får garanti till.

Nivå 1 · Novis

Hej hej!! Jag tänker kanske chippa min wii med Wiikey (klart bäst enligt beskrivningarna).

Jag bor i Stockholm och kan inte chippa den själv. ^^''

Vilket ställe kan man gå till så de chippar den? ...och hälst får en garanti.

5 Aug 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

Chippa på PSXCARE, ligger på blekingegatan 16 i stockholm.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in