SonyPSP Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Hej kan ni säga dom bästa sätten att tjäna pengar som member och f2p? Gärna efter lvl t.ex. LVL 1-15 Gör blablabla LVl 15-30 Hugg blablala Tack i förhand :) Och kan ni ge tips till hur man får sin morsa att köpa member? Hon är rädd för att bli lurad på kontokortsnummret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Hej kan ni säga dom bästa sätten att tjäna pengar som member och f2p? Gärna efter lvl t.ex. LVL 1-15 Gör blablabla LVl 15-30 Hugg blablala Tack i förhand :) Och kan ni ge tips till hur man får sin morsa att köpa member? Hon är rädd för att bli lurad på kontokortsnummret Ett bra sät att käna pengar e att köpa billigt och sälja dyrt.min mamma var också räd för att bli lurad så jag hemtade hem en kompis som gjorde sig själv member med sin mamma nummer så min mamma fick bevis :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Hej kan ni säga dom bästa sätten att tjäna pengar som member och f2p? Gärna efter lvl t.ex. LVL 1-15 Gör blablabla LVl 15-30 Hugg blablala Tack i förhand :) Och kan ni ge tips till hur man får sin morsa att köpa member? Hon är rädd för att bli lurad på kontokortsnummret man kan plocka flax och sälja :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Hej kan ni säga dom bästa sätten att tjäna pengar som member och f2p? Gärna efter lvl t.ex. LVL 1-15 Gör blablabla LVl 15-30 Hugg blablala Tack i förhand :) Och kan ni ge tips till hur man får sin morsa att köpa member? Hon är rädd för att bli lurad på kontokortsnummret Vart plockar man flax da?(adda mig: Rekropp) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 på ett ställe jag vet var det är men min member är slut :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 du kan plocka flax utanför legends guild... jag tjänar pengar på att döda bronze dragons dom dropar d legs 75% jag gör mig member själv med mitt kort^^ men jag orkar inte betala längre så jag är bara i 6månader till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 man kan göra banköverföring annars ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg