Animal Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Hjälp mig att ladda ner CS jag har sen förr Half-Life och dom säger att om man har de så kan man ladda ner CS men jag fattar inte hur :unsure: snälla skriv gjärna in en sida och säg hur man gör!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Köp det senaste istället! Cs: Condition Zero lr vad det heter! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Om du vill ha steam så går du in på www.steampowered.com Jag tror att det är rätt adress. (steam = cs 1.6, om du inte visste det) (1.6 = den nyaste uppdateringen, om du inte visste det :P) Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 ok tack men hur gör jag då ...? *tästar nu* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 men vaad jag fattar inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.