Gäst OneDream Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 hur ser det ut? skriv gärna in vilka du sålt och köpt senaste tiden också! (kommer med det snart..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fifamonen94 Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Jag spelar ju själv klart med Liverpool FC :P och har lag 11:an : spelsystem=3-4-3 och detta är år 2010: mv: Jerzy Dudek mb: Jamie Carragher, Jonathan Woodgate (tidigare real madrid), Daniel Agger mittfält: Ewerthon, Gerrard, Lee Cattermole (middlesbourgh), Harry Kewell/Walcott forwards: Darren Bent (Charlthon) Dirk Kuyt; Theo Walcott/Gabriel Agbonlahor (Arsenal/Aston Villa) // Mr.FIFA :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Är inte den här tråden vääääldigt lik den här:http://www.fuska.se/forum/Fifa_Transfersmarknad-t80421.html Om inte så... kommer jag med mitt lag sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg