Rullz0r Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Jag har recordat och sedan frappat fram det bästa, men nu när filmen är klar (gjord i windows media player) så kan jag inte lägga den på youtube, för att jag har fel format, Hur ÄNDRAR jag format? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Om man använder windows media player går det inte att lägga ut dom på Youtube ,om du vill ha ut dom så får du välja nån annan sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 3 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 jaha.. vet inga andra sidor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Locko Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Varför inte pröva windows movie maker istället? Alla windows har ju det som standard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 men ffs.. det var ju movie maker jag menade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Pröva denna sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Locko Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) men ffs.. Härligt att du utrycker din glädje. Redigerat 4 Mars 2007 av Savity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Fraps suger! Sourcerecorder FTW! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Fraps suger! Sourcerecorder FTW! :cool: Gratis programm elr ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Fraps suger! Sourcerecorder FTW! :cool: euhmm.. ja, det är inbyggt i source spel som: hl2, hl2dm, cs:s, gmod, dystopia.. en video som visar varför sourcerecorder är bättre än fraps:: http://video.google.com/videoplay?docid=4726829702366360374 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 ooo jäklar sorcerecorder va ju as bra mycket bättre än fraps men va hitar man sorcerecorder för jag har Css, Hl2 och Dods i ett paket men vart hitar jag det och instalerar??? I will fight to the end to know where I can instale it :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 ooo jäklar sorcerecorder va ju as bra mycket bättre än fraps men va hitar man sorcerecorder för jag har Css, Hl2 och Dods i ett paket men vart hitar jag det och instalerar??? I will fight to the end to know where I can instale it :medieval: det finns redan i alla spel som andvänder source motorn(iallafal valves).. den här guiden är väldigt bra, men finns ingen på svenska men jag rekommenderar denna guide:: http://forums.facepunchstudios.com/showthread.php?t=148196 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg