Hoppa till innehåll

Oblivion


Dellamorte

Rekommendera inlägg

Gäst Grenade

Jajamän hehe .. nu sitter du riktigt i skiten.. jag har varit där också som du är.. jag ägnade mej 3 kvällar till att bli av med vampyrismen det tog tid och det var inte lätt och inte kul men jag fixade det.. men som sagt kolla upp Fags om detta eftersom att jag orkar inte brätta hur jag gjorde..

tack o hej :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du går in i stället där man kan vara om man inte är medlem på dagen så kommer han att vara där. Gå in där på natten och tryck på wait om du förlorar för mycket liv.

 

[EDIT] För att vara så lite vampyr som möjligt så ska du äta på människor så ofta som möjligt. Efter att du har gjort det är gång så kan du vara ute i solen en dag, sen måste du äta igen.

Redigerat av xpliT
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

om du har micrsoft points så köp det onda huset(grotan). Där kan man bli av med den genom att ta några stenar från det rummet med en pelare i mitten av rummet,sen prata med pelaren eller nått så e den borta (vapurismen altså)

Redigerat av LawlessEagle25
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...