Hoppa till innehåll

Golden Sun 2


Rekommendera inlägg

skriv ert bästa team i golden sun 2 här och ljug inte! mitt team ser ut såhär: Mia lv 37 ascetic. dracomace, pure circlet, erineyes tunic. garet lv 37 ronin. masamune, minerva helm, big bang gloves, asuras armour. jenna lv 38 master. burning sword, jeweled crown, spirit gloves, iris robe. ivan lv 38 necromage. nebula wand, lucky cap, war gloves, muni robe. dom andra suger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skriv ert bästa team i golden sun 2 här och ljug inte! mitt team ser ut såhär: Mia  lv 37 ascetic. dracomace, pure circlet, erineyes tunic. garet lv 37 ronin. masamune, minerva helm, big bang gloves, asuras armour. jenna  lv 38 master. burning sword, jeweled crown, spirit gloves, iris robe. ivan lv 38 necromage. nebula wand, lucky cap, war gloves, muni robe. dom andra suger.

 

Ehh... Jag e inte särskillt bra på spel :unsure: Men brukar spela lite Golden Sun 2 på loven då jag har tid över :lol: Så här ligger ja till just nu i alla fall... :

 

Felix: lvl 25, Squire / Disk Axe, Thorn Crown, Gauntlets, Ixion Mail

Piers: lvl 22, Privateer / Claymore, Iron Helm, Gauntlets, Chain Mail

Jenna: lvl 24, Illusionist / Psynergy Rod, Nurse's Cap, Gauntlets, Full Metal Vest

Sheba: lvl 24, Wind Seer / Frost Wand, Clarity Circlet, Bone Armlet, Silk Robe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt bästa lag(mitt nuvarande):

Felix, 9 venus djinn, lv. 82, HP: 1590, PP: 291, slayer, sol blade, millenium helm, titan gloves, valkyrie mail, golden boots, mythil shirt.

Jenna, 9 mars djinn, lv. 80, HP: 1229, PP: 411, justice, tisiphone edge, berserker band, spirit gloves, mysterious robe, quick boots, silk skirt.

Sheba, 9 jupiter djinn, lv. 79, HP: 1078, PP: 514, sorcerer, nebula wand, crown of glory, jester's armlet, mythril colthes, quick boots, trident, silk skirt.

Piers, 9 mercury djinn, lv. 79, HP: 1392, PP: 295, admiral, tisiphone edge, alastor's wood, flame shield, xylion armor, mythril shirt.

HP-PP(Isacc), 4 mars och 5 jupiter djinn, lv. 62, HP: 1188, PP: 299, master, darksword, thunder crown, mirrored shield, demon mail, quick boots, myhril shirt, cleric's ring.

PP-HP(Garet), 5 venus och 4 juptier djinn, lv. 61, HP: 1272, PP: 264, ronin, masamune, dragon helm, flame shield, erinyes tunic, hyper boots.

Fuck(Ivan), 4 venus och 5 mercury djinn, lv. 61, HP: 926, PP: 408, pure mage, nebula wand, crown of glory, spirit armlet, feathered robe, quick boots, running shirt.

Mage(Mia), 4 mercury och 5 mars djinn, lv. 61, HP: 663, PP: 292, ascetic, atropos' rod, jeweled crown, leda's bracelet, iris robe, quick boots, silk shirt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...