Gäst TheTruth Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 var köper du dina filmer? ja köper mina på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Jag köper i princip aldrig filmer eftersom att det finns billigare sätt att skaffa filmer. Men det händer att jag hyr någon film i från videomix i bland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Jag köper mest på nätet, men ibland i affärer (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 hyr bara filmer.. nån gång om året.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Jag brukar köpa mina i begagnade videoaffärer eller på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Jag lånar på 24 self video, ett ställe med dvd-automater som är öppet dyngnet runt och har de nyaste filmerna. Kostar 10kr filmen. Om jag ska köpa så ordnar jag det på cdon eller ginza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Ginza, Webhallen eller i en affär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Brukar mest köpa på nätet, annars hyr jag eller går til biografen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 lånar av polare för det mesta. Dock kan det ju slinka hem en o annan film via torrent ibland men det händer sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Jag köper mina i affärer, eller på diskshop ibland ginza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 (redigerat) jag "köper" oftast mina på blåbörsen men det händer väl om man vill ha fodralet att man köper den i affär Redigerat 6 Mars 2007 av RaXeZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 jag köper på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.