Gäst Shuriken Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) Alla som hänger här och inte har någon DS kan köpa min silvriga med 7 spel. Kolla annonsen i köp och sälj för full information men spelen är: Super Mario 64 DS Lost Magic Mairo Kart DS New Super Mario Bros. Metroid Prime: Hunters (Fulla versionen) Animal Crossing Asphalt Urba Hänvisar igen till köp och sälj där du får fullständig information. Frågor ställs antingen här eller genom MSN/mail. Redigerat 7 April 2010 av Shuriken
Gäst Szellerie Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Skrivet 4 Mars 2007 Kan man få köpa spel separat? :unsure:
Gäst Shuriken Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Skrivet 5 Mars 2007 (redigerat) 1500 jämnt :) Riktigt billigt! Och jag säljer tyvärr inga spel separat. Det är bara att jämföra med andra alternativ. Till exempel: http://www.blocket.se/vi/11000205.htm?ca=15_s Där får man 1 spel och en Nintendo DS. Här får ni 7! Redigerat 5 Mars 2007 av Shuriken
Gäst Shuriken Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Skrivet 5 Mars 2007 (redigerat) Vill bli av med den ;) Och behöver pengar. Man kan även köpa till Gameboy advance spel. Men som sagt. Är du intresserad, lägg till min MSN. Undrar ni vem som får spelet om två är intresserade så är det ju förstås beroende på om någon bjuder högre ;) och när och var personerna kan plocka upp det! Redigerat 5 Mars 2007 av Shuriken
Gäst Shuriken Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Skrivet 20 Mars 2007 Har inga bud än. Tänkte att jag skulle lägga ut den på blocket på fredag. Funderar du eller behöver fråga någon av dina föräldrar eller liknande, lägg till min MSN eller mejla så vet jag att jag har några intresserade. Det är också så att om ni meddelar att ni är intresserade så kommer ni högst upp på listan av de jag ska sälja till. En till anledning är att jag mest håller på med min PSP nu och homebrew och grejer. Jag struntar dock i vad ni tycker om det ;) Jag har ju spelat de flesta spelen o så. Jag skickar foton via MSN/Mail!
Rekommendera inlägg