Baf2 Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) Kan man ha psp i flygplan? ska kanske resa nånstans. Var lite flygräd första gången men jag blir lungnare om jag har psp med mig!. ::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: .:::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::... ::::::: : : MKT TACKSAM FÖR SVAR! :cool: Redigerat 4 Mars 2007 av Baf2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Arå så länge du inte försöker surfa eller överhuvudtaget har på den där grejen :/ Vad heter den nu igen :) Till vänster på pspet som man sätter på när man ska surfa får inte vara på. O du får inte ha på din psp när flygplanet startar utan endast när det står att man inte behöver bälte längre. Ha en kul resa förresten :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 wifi trådlösa nätverket..:P om man stänger av knappen så kan de inte gå igång o då ska de inte vara några problem som han säger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Alltså man får inte ha på wlan grejen. Och nej man får inte ha på när planet startar, för det är någon säkerhetsgrej för om det typ skulle kunna vara någon bomb eller nåt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Arå så länge du inte försöker surfa eller överhuvudtaget har på den där grejen :/ Vad heter den nu igen :) Till vänster på pspet som man sätter på när man ska surfa får inte vara på. O du får inte ha på din psp när flygplanet startar utan endast när det står att man inte behöver bälte längre. Ha en kul resa förresten :) tack så mkt!!!!!! då vet jag det ska bl så kul!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg