newmountain Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) Är det nån som har en RSgubbe och inte spelar på den ? Isåfall så skulle det va assnällt ifall jag kunde få den .. den ska vara över lvl 40 .. den får gärna ha lite bra grejjer oxå :D om det är male eller female spelar ingen roll ! Den är till min lillebrorsa , han är 10 år och han vill inte börja på lvl 3 .. :medieval: Tack på förhand ! Redigerat 4 Mars 2007 av newmountain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 (redigerat) Träna till lvl 40 själv da meningslös tråd lås den. Och du bara säger den är till min lille bror för att du inte vågar säga att du ska ha den. Redigerat 5 Mars 2007 av colalover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackrs2 Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Ska vara "Tack i förhand" inte tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
huggen Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 jag gilar dra gubbar till typ lvl 20-30 så om du vill så kan jag dra en gubbe dit kanske... :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
newmountain Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Aa , skulle va asshyst ! Till skiljnad från besserwissarna där uppe ! -_- Skriv i min GB ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg