PSP Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Kan någon skriva vart det finns någon helikopter på GTA Liberty City Stories (PSP) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 finns inte så du kan flyga....:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Ja, men det finns bara i ett uppdrag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PSP Skrivet 5 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Ja, men det finns bara i ett uppdrag. Vilket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Ska kolla upp det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PSP Skrivet 6 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Ska kolla upp det... Ok Tack :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Updraget heter Calm Before the Storm. Om du vill köra helikopter direkt så kan du ladda ner sparade filer för innan uppdraget (se nedan). Här finns sparad data för GTA. En av dom är sparad innan man får flyga helikopter. Det står det på informationen. Personen som lagt ut filen heter Optimo21 och la upp den 11/10/05. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PSP Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Updraget heter Calm Before the Storm. Om du vill köra helikopter direkt så kan du ladda ner sparade filer för innan uppdraget (se nedan). Här finns sparad data för GTA. En av dom är sparad innan man får flyga helikopter. Det står det på informationen. Personen som lagt ut filen heter Optimo21 och la upp den 11/10/05. Tack!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Det var så lite så... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabban133 Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 :cool: men jag gillar inte liberty city stories så jag byte in mitt, men jag gillar vice city stories, det äger hårt :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Okej jag ska väl undvika att köpa liberty stories... Många tycker det är dåligt, själv har jag Vice City stories som jag har kommit ungefär 40% på och det är hyfsat, bara att det tar tid att ladda på det! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Tråkigt utan en kopter! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg