Hoppa till innehåll

Hur Ska Jag Spela Igen ?


WowB
 Dela

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Men jag blir skit deprimerad typ inget o göra de som gör mig mest deprimerad e när jag får skäll för nåt som jag inte ens har gjort te.x när jag råkar spotta på min brors ansikte han när jag snackar jag säger förlåt o sånt men han skvallrar så säger pappa så

 

 

Pappa:Mikael har du gjort så ?

Jag:De var inte meningen

Pappa:Tyst!

Jag: :::((((

Pappa:Gååååå iväg nu !!!!!!!!!!!

Redigerat av WowB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

uum, nu har jag läst allas kommentarer och här är mitt svar: du sa att du skolkade från skolan 5 gånger på 1 månad tack vara WoW... och nu är du en av dom bästa i klassen... är det bara jag som ser en förbättring? och det du sa förut att du har alltid varit det, nja det tror jag är olågiskt, ingen som har skolkat 1 skol-vecka på 1 månad kan bry sig om skolan... så jag säger: serves you right. som typ alla på sidan 1-3 sa: studier går före allt annat och att ta livet av sig för att inte spela WoW? ta dig samman människa! det är bara ett spel, BARA ETT SPEL!

 

fast om du vill ha en ersättare till WoW köp GuildWars... det är ett online-spel med lika bra (om inte bättre) grafik än WoW... det kostar inte i månaden. Men enligt mig så är det tråkigare men.. döm själv

 

P.S: WowB jag förstår att du är ganska sur/arg/ledsen/irriterad på att inte få köra WoW, jag vet hur det känns men som typ alla har sagt redan, visa din farsa Parential Control och säg att vi kan börja med 1 timma om dagen i typ 2 månader, och om jag är bra i skolan så kan vi kanske höja det till 2 timmar om dagen... jag tror nog att han kan gå med på 1 timma om dagen. Och kom ihåg 1 timmar är bättre än ingen...

 

jag hoppas att du tog hänsyn till detta och kommer försöka mina tips... och om din farsa säger nej, pröva GW (Guild Wars)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...