Hoppa till innehåll

Deathmatch, Cs 1.6

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_
Skrivet

Hur kan jag fixa deathmatch?

Om man ska ladda ner eller så , snälla skicka länk för att fixa och om de e lite komplicerat skriv en guide eller gör de i en guide de vorre shyst och lättare. :kung:

Skrivet

www.serverhjalpen.info

Ta guider --> Mods --> Deathmatch

Eller så registrerar du dig på deras forum och laddar ner en server med Deathmatch installerat. Har testat och dom funkar bra.

Gäst trunks_
Skrivet

Har följt guiden startat om datorn och allt .. men asså jag atr NEW GAME på CS sen testar jag och dö men de blri typ bara ROUND DRAAW!

:S ska man kanske sätta på DECATED SERVER?

snälla förklarar

Skrivet (redigerat)

Nee gå in på sidan.Sen tryck på downloads sen ladda ner Amxmodx sen när du gjort det så går du in på plugins sen söker du efter Deathmatch.Sen laddar du ner Plugin filen och sparar den i plugins mappen i

:steam/steamapps/dittanvändarnamntillsteam/counter-strike/cstrike/addons/amxmodx/plugins.Sen gå in på configs sen ser du att det fins en ini som heter plugins.Sen gå in på den och skriv in vad filen heter längst ner under "put in 3party plugins here.Eller något liknande.

Configs finns nånstans vid plugin mappen :meddum:

Redigerat av colalover
Gäst trunks_
Skrivet

Nee gå in på sidan.Sen tryck på downloads sen ladda ner Amxmodx sen när du gjort det så går du in på plugins sen söker du efter Deathmatch.Sen laddar du ner Plugin filen och sparar den i plugins mappen i

:steam/steamapps/dittanvändarnamntillsteam/counter-strike/cstrike/addons/amxmodx/plugins.Sen gå in på configs sen ser du att det fins en ini som heter plugins.Sen gå in på den och skriv in vad filen heter längst ner under "put in 3party plugins here.Eller något liknande.

Configs finns nånstans vid plugin mappen :meddum:

asssååå har gjrot de de funkar inte eller om jag ska vara exakt .. när jag fixade amx och så har jage j gjort inställningar eller ngt i console. .. e typ segt på sånnt här..

dessutom kör jag "New game" inte Deticated server , där funkar de inte heller!

Skrivet

Då är mitt tips att du besöker www.serverhjalpen.info. Då slipper du krångla, du laddar ner och så startar du bara så är det klart.

• Skapa ny...