Hoppa till innehåll

Hur Får Jag Igång Amx+deathmatch.. ?(cs)

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_
Skrivet

Har fixat AMXmodex och Deathmatch har ett par frågor..

AMX värkar funkat efterosm nu när jagg ör en server när man väljer typ CT eller T så står de åt höger WELCIME TO AMX bla bla bla ..

men asså .. :S Deathmatch vaddå hur får jag igång det och AMX hur gör jag sånna texter mitt i skärmen ?

SNÄLLLLAAA SVARA !!

Skrivet

Nu fattar jag inte varför du skapar 2 trådar. menmen.

Sådana texter är:

amx_csay (färg) meddelande

eller

amx_tsay (färg) meddelande

Och färgen ska du skriva på engelska, för ex röd så skriver du r, vilket står för red.

Har du installerat allt rätt? Kan omöjligt hjälpa dig om du inte skriver vad du har gjort. Varför laddar du inte bara ner en server med deathmatch på www.serverhjalpen.info. Du behöver endast starta servern och sedan köra.

Gäst trunks_
Skrivet

Nu fattar jag inte varför du skapar 2 trådar. menmen.

Sådana texter är:

amx_csay (färg) meddelande

eller

amx_tsay (färg) meddelande

Och färgen ska du skriva på engelska, för ex röd så skriver du r, vilket står för red.

Har du installerat allt rätt? Kan omöjligt hjälpa dig om du inte skriver vad du har gjort. Varför laddar du inte bara ner en server med deathmatch på www.serverhjalpen.info. Du behöver endast starta servern och sedan köra.

Ja jag vill det men vet inte hur kan du förklara?

dessutom om jag alddar ner en server hur mkt utryme tar det på hårddisken? och är jag admin då ?

Skrivet

En server tar 190mb, då är den nerpackad. Uppackad är den runt 330mb.

Nej, du får själv lägga till dig som admin. Men det finns guider på det på www.serverhjalpen.info också eller skriv på deras forum så får du hjälp.

Gäst trunks_
Skrivet

Äch , asså har följt guiden här i forumet den med AMX mod .. allt e klart .. men DM. ska man inte sätta igång det på nått sätt de funkar ju inte :angry:

• Skapa ny...