TheCheater Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Hejsan!!! När jag gick in på internet på psp:n så tänkte jag att på yourpsp finns ju psp firmware 3.11... Jag gick in där på psp:n men va???? Det går inte att ladda ner asså länken går inte att hitta den finns inte på sidan??? Vad ska jag göra? Kan man ladda ner först till datorn och sen ner i psp:n med sladd eller? Det är super om jag lyckas få hjälp så ja... SHOO ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 förstår inte redigt vad du menar men de går tanka ner från www.yourpsp.com ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicla7 Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Vilken firmware sitter du på nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 17 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Nej strunta i det!! jag lyckades ladda ner 3.11 så jag behöver inte hjälp men tack endå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg