Centauren Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Efter att ha jagat efter apan in i grottan (i början), bränt spindelnätet och kommit ut på andra sidan (skogen) har jag funnit en avsats för att kunna hoppa till andra sidan via 2 träd stubbar. A) Hur i h-v hoppar man från från första stubben till den andra? Hoppet blir alltid för långt. Efter 3 timmar har jag lyckats med detta 2 gånger.. fortsätter en bit till en ny avsats där man skall hoppa långt. SNÄLLA.. 3 feta timmar och kommer inte vidare. Har en manual på flammländska och typ tok frustrerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 du ska L-targeta din medhjälpare och hoppa (om du nu har fått honom)annars så kommer jag inte ihåg hur man ska göra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Eftersom han har bränt spindelnätet så måste han ju vara Link och inte varg. Men jag vet inget om att man behövt hoppa nånstans när man jagar apan. Du ska leta efter en annan ingång till en grotta och där ska det finnas en kista som leder till porten till Forest Temple. Porten är den enda porten i Faron Woods. Öppna den,följ den lilla stigen och du hittar apan och Talo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Centauren Skrivet 6 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Eftersom han har bränt spindelnätet så måste han ju vara Link och inte varg. Men jag vet inget om att man behövt hoppa nånstans när man jagar apan. Du ska leta efter en annan ingång till en grotta och där ska det finnas en kista som leder till porten till Forest Temple. Porten är den enda porten i Faron Woods. Öppna den,följ den lilla stigen och du hittar apan och Talo. :cool: Tackar så hemskt mycket för tipset. Gick ju fin-fint efter ditt tips. Var något enklare att hoppa över trädstammarna när man senare blev varg.. Återkommer säkert med fler dumma frågor. Vilkert läckert spel, totalt beroende framkallande.. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 ok då klantade väl jag bort mig helt :( men det är väldigt kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.