Str4ndB3rg Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 (redigerat) reklam reklam har några problem som inte fuska.se har te.x. Att sidorna är jätte sega och en sak till är att man måste vänta hur länge som hälst för å lägga in fusk! För det är mer en 200 i kö. Men saken jag tycker är lite kul med reklam är att man kan gå med i klubbar,finns bilder på spel,i sin press kan man lägga in bakruns färjer helt gratis. Jag fattar att fuska.se är inte en sån sida men dom jobbar ju så bra dom kan! Jag gillar fuska.se mäst fuska.se är ägit! På fuska.se behöver man inte vänta på å lägga in fusk. Så fuska.se är hur toppen som hälst! OBS jag menar inget illa med det här. Fråga : te.x om det står någon webadress så står det ju kanske .se då är det en svensk sida men te.x nu betyder det att det är klubbar och sånt på en sådan sida? Redigerat 6 Mars 2007 av Godiskillen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 §1.11 Tråd Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg