Str4ndB3rg Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Hur ska jag göra om jag vill skriva ett inlägg i forummet om en sak som inte finns i allternativen i forumet. Men det finns en stelle på "Allmänt" men det är 15 årgräns där. Vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 det är inte åldersgräns på allmänt. däremot finns ett sk subforum till allmänt som är till för 15-åringar och uppåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 6 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 aa tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 när man blir byxmyndig får man vara där :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Onedream, frågan är redan besvarad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 §1.11 Tråd Låst Var god sluta posta onödiga trådar i fuska.se forumet, läs hjälpen eller fråga en moderator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg