XxflairxX Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 jani, titta gärna in på min sida rs freakz! www.freewebs.com/daniel2231/rs.htm kollade just på den där chatsaregood typens foruminlägg och hur f*n kan man vara sån? scammar folk för att få pengar, dålig stil! jag är en true ( sann ) kille som aldrig ljuger, sviker eller gör nått oschysst. :cool: titta gärna in och om ni rs freakz vill ha min msn så ta för er :o bonan-bruno@hotmail.com Gå gärna in på min quiz oxå rs freakz! asbra gubbar! vrf vill ingen köpa? kom igen frekz ingen som vill köpa? de här är great dealz!! :cool: den som köper först får en liten rabbat på minst 5k i priset. uppdaterad med nya gubbz . 3st nya har jag skrivit kolla gärna opå sidan nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 adda min msn darkness_beam@hotmail.com jag har bra saker jag kan tradea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Kanske köper ngt .. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XxflairxX Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 ok jag adar dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 han ljuger han scamma mig på 60k :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XxflairxX Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 konstiga här är att jag inte äns har din msn och har inte kontaktat dig över huvud taget. + att jag inte har fått en enda addning! men de här är ingen scam!! han föröker lura er till att inte köpa!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mucko10 Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Jag gav han 25k för att bevisa att han scammade, när han hade fått pengarna blocka han mej sen stack han, vilket jag visste, men lyssna inte på han..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XxflairxX Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 orka ljuga! som ja sa! ingen har addat mig än om att få köpa gubbarna! så de är ingen ide att börja ljuga för alla! dessutom de här är INTE scam! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Scam scam scam.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 han scammade mig på 50k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg