Str4ndB3rg Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Skrivet 6 Mars 2007 Har jag gjort en dålig afär? Jag köpte ett lottnummer för 50 FuskaMynt. så klicka jag på välj automatiskt. Kan någon bärätta om det som en recension ungefär? Citera
Noiseless Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Skrivet 6 Mars 2007 Har jag gjort en dålig afär? Jag köpte ett lottnummer för 50 FuskaMynt. så klicka jag på välj automatiskt. Kan någon bärätta om det som en recension ungefär? Jag förstår inte vad du menar precis, men...Om du köper en lott, med blandade, så är chansen att vinna större. Och det med en recension, du får ju mera fm, av en recension. Ex. Lotteriet. Vi säger du har 100fm, du köper en lott för 50fm, då har du 50fm kvar. Sen så kanske du inte vinner i lotteriet, då har du bara 50fm. Men om du gör en recension så behöver du inte betala några fm, men sen om din recension blir godkänd, så får du 100fm, alltså har du då 200fm. Citera
Str4ndB3rg Skrivet 6 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 6 Mars 2007 ja viste allt nästan va du sa men tusen tack du! :) Men asså har vunnit något så får man bara direkt FM:rn elr men få väl kolla Citera
Gäst Great Gonzales Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Skrivet 7 Mars 2007 vrf frågade du då? :meddum: Citera
Noiseless Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Skrivet 7 Mars 2007 ja viste allt nästan va du sa men tusen tack du! :) Men asså har vunnit något så får man bara direkt FM:rn elr men få väl kolla Om man vinner så får man fm direkt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.