Emomilol Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Kolla på creep riktigt bra film :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Halloween Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Final Destination filmerna är så jävligt bra. Älskar du rysare så är filmerna ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Exorcisten, Halloween och Hellraiser är grymma.Bra smak :)Hellraiser är kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 The Decent :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RMAPersson Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) Halloween, Children of the corn och klassikern Psycho! Redigerat 4 Januari 2008 av RMAPersson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Halloween Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Dom enda skräck filmerna jag har sett är Saw 1, Saw 2 , Saw 3 och the ring. ingen är direkt läskig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) Hellraiser 2: Hellbound är den bästa jag kan komma på just nu... Exorcisten är bra också. Redigerat 5 Januari 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Bästa? Hellraiser är bra men det finns bättre. Få se.. Motorsågsmassakern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlacKRosE Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Lida, Jurtjyrkogården, Amityville, Them, Fredagen Den 13:de, Terror on Elm Street, Children Of the Corn, Hellraiser, Mortuary, Dawn Of The Dead, Saw, Hellraiser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sopcontainer Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) Psycho, The Shining och Exorcisten är dom enda bra skräckfilmerna jag har sett. Pet Sematary gillar jag också, fast den är inte speciellt läskig. Redigerat 6 Januari 2008 av sopcontainer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.