SizMoLaseR Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Hej! Mitt maple story funkar inte... Jag e ny börjare ja har bara gjort ett acc. O jag har laddat hem maplestory. MEN JAG KAN INTE GÅ IN PÅ MAPLE STORY! De kommer bara upp ett nytt fönster så står de: Error code: massa sifror (unknown error massa sifror) nån mer som har fått samma problem?? Snälla hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Ladda ner senaaste patchen.. testa manuellt om du redan har den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 6 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 path? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 På maplestorys hemsida (nexon.net) kan du klicka dig till FAQ'n där du kan läsa vad man behöver åtgärda för alla olika "error codes". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.